Nem torpant meg a DAX, nagyon erős. Szerintem átviheti a betonfalat.

USDJPY kicsit várakozó állásponton volt, de most mintha megindulni látszana.

A következő, amit figyelek az EURCHF. Ezen a héten röppent fel (újra) a hír, hogy negatív kamatok lesznek Svájcban. Rögtön megindultak az eladások, de valahogy nem igazán tudott átütő erő lenni ebben a trendben egyenlőre. Én is beleadtam a CHF-be, de ki is stoppolódtam többször is. Lehet, hogy túl gyors emelkedést vártam. Talán inkább lassabban fog megindulni.

Az arany egyenlőre látványosan gyenge, de sokat cikkeznek is róla. Kérdés, milyen hírek jönnek majd fel: "Most érdemes aranyat venni!" (eladási jel) VAGY "Kifújt az aranylufi" "Mindenki az aranyat utálja" "Ez már soha nem lesz újra 1800" (vételi jel). Én inkább az előbbire szavazok.

A bejegyzés trackback címe:

https://tozsdenaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr94949566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása